5 stycznia 2015

„Tej pracy nikt mi nie odbierze!”

Michał Kwiatek, założyciel oraz szef facebookowego wydarzenia – Skuwamy Szydłowiecki Beton Polityczny, twórca wyborczych ulotek opisujących stan Gminy podczas urzędowania byłego burmistrza Jarzyńskiego, wraz z początkiem nowego roku zaczął pełnić funkcję doradcy burmistrza Artura Ludwa. 

W swoim oficjalnym poście na stronie wydarzenia SSBP pisze, że „będzie zajmował się analizowaniem urzędów i jednostek budżetowych, rozwojem wsi i cyfryzacją gminy. Deklaruje pomoc sołtysom w wykorzystaniu funduszy sołeckich, a także jak podkreśla będzie zajmował się pozyskiwaniem inwestorów [...]” O czym jeszcze pisze doradca burmistrza Szydłowca?

Decyzja o radykalnej zmianie  

„Nowy Burmistrz przyjął propozycję pomocy, która jednak wymagała większego zaangażowania z mojej strony niż do tej pory, dlatego zaproponowano mi stanowisko Doradcy Burmistrza. Ciężko było mi podjąć decyzję, o tak radykalnej zmianie. Pozostawienie dobrej, stabilnej pracy analityka, gdzie miałem już swoją pozycję, bardzo dobre zarobki i wielu przyjaciół było dla mnie bardzo trudne”. 

Pierwszy dzień na stanowisku doradcy 

„Pierwszy dzień pracy w Ratuszu nie różnił się od innych pierwszych dni pracy. Podpisałem stertę papierów, otrzymałem kompletny zakres obowiązków składający się z dwudziestu punktów. Między innymi będę zajmował się tym, czym zajmowałem się przez cały listopad, czyli analizowaniem gminy Szydłowiec, urzędów i jednostek budżetowych, z tą różnicą, że dostęp do informacji będę miał znacznie łatwiejszy i moje analizy nie będą oparte jedynie o to, co dostępne w internecie, choć nie zawsze internauci będą odbiorcami. Częściej będą one trafiały na biurko Artura Ludwa”. 

Oprócz analizowania 

„Oprócz analizowania, będę zajmować się również wieloma innymi sprawami takimi jak rozwijanie wsi, pomoc sołtysom w wykorzystaniu funduszy sołeckich, cyfryzacja gminy oraz to, na czym szczególnie mi zależy: pozyskiwanie inwestorów i tych małych i tych dużych. Każdy nowy biznes w gminie to korzyść”.

„Skuwanie betonu było po to, żebym otrzymał jakiś stołek” 

„Ci, którzy mnie nie znają, albo którym nadepnąłem na odcisk w ten czy inny sposób stwierdzą, że skuwanie politycznego betonu było po to, żebym otrzymał jakiś stołek. Ci, którzy znają mnie od kilku lat, wiedzą, jakie są prawdziwe motywy moich działań i na czym najbardziej mi zależy. Niektórzy, anonimowi użytkownicy internetu już zaczęli mnie nawet obrażać i wyzywać. Ja mam zamiar dalej pracować dla dobra naszego miasta i satysfakcji z tej pracy nikt mi nie odbierze!

Całość opublikowanej wypowiedzi Michała Kwiatka, doradcy burmistrza poniżej:


O doradcy burmistrza także w artykule na Nasz Szydłowiec

Bezpośredni link do wypowiedzi doradcy burmistrza TUTAJ